Jedna od najpopularnijih i najuzbudljivijih tematskih trka u svetu, čija je osnovna karakteristika posipanje učesnika bojama organskog porekla, održana je danas treću godinu zaredom u Beogradu pod nazivom ColorRUNNING powered by Tikkurila.
Tačno u deset sati, toplo dorćolsko jutro obeležila je sirena za početak dečije trke u kojoj je učestvovalo čak 250 mališana uzrasta od godinu dana do 10 godina.
Posle zagrevanja, nestrpljivi najmlađi trkači okupili su se na startu trke kako bi, nakon pretrčanih 300m, išarani od glave do pete, dobili svoju medalju i zasluženi paketić boje. Mnoštvo zabavnih aktivnosti za decu pripremili su organizatori i partneri dečijeg izdanja trke s bojama Color RUNNING powered by Tikkurila.
Tačno u podne, 800 velikih trkača započelo je najšareniju urbanu trku u čistim belim Color RUNNING majicama, a volonteri su ih, nakon svakog pređenog kilometra, zasipali najveselijim bojama tako da su petokilometarsku trku završili obojeni u šest boja od glave do pete. Nakon zagrevanja Urban fitness hangar tima trku je otvorio predsednik GO Stari grad Marko Bastać koji je i sam istrčao 5km sa svojim Starograđanima.
Treću trku s bojama najbrže je završio Miloš Milosavljević a Biljana Cvijanović je bila prva devojka koja je prošla kroz cilj.
Kompanija Tikkurila, zlatni sponzor trke, nagradila je pobednike u svim kategorijama, a ove godine prvi put nagrade su takođe poneli najmlađi, najstariji i najveseliji takmičar.
Organizator trke s bojama Color RUNNING powered by Tikkurila je atletski klub RUNNING.
Koorganizator i podrška trke je Savez za rekreaciju i fitnes Beograda.
Partneri trke su Gradska opština Stari grad i Sekretarijat za sport i omladinu grada Beograda a tehnička podrška je brend Jeep.
Manifestaciju su pomogli prijatelji trke: Nikon, Frutabela, Reebok, Esensa, Oriflame, Knjaz Miloš, Urban Fitnes Hangar, Ustanova kulture Parobrod i dr.
Medijski partneri: Play radio i NOIZZ.
Izvršna produkcija: Marsh creative production.