SUPERNATURAL FESTIVAL 2017.


  Supernatural  festival je najveći  muzičko ekloški događaj u Srbiji.  Prvi festival je organizovan  2007. na Hajduškoj Česmi  na Košutnjaku sa idejom da prolsavi međunarodni Dan Planete Zemlje. 21. Maja, 11. festival se organizuje na Adi Huji, prostoru koji je organizacija Supernatural od deponije šuta pretvorila u park na Dunavu.; Supernatural park.Supernatural festival je dnevni događaj gde posetioci uz dobru muziku i zabavu  mogu štošta novog da nauče  o ekologiji, biologiji, zaštiti životne sredine,  da probaju vrhunske gastrnomske specilajitete,  i u opuštenoj atrmosferi se kvalitetno druže.Supernatural ima za cilj da revitalizuje eko sistem Ade Huje, koji je godinama devastiran, a festival je aktivistička platforma koja  treba da pogura  process donošenja odluka Grada Beogarad za sanaciju Ade Huje

10% profita od ulaznica se ulaže u pošumljavanje Ade Huje.

SUPERNATURAL

 

prikaži više

VIDEO FORMAT : NAJBRŽI PUT DO VAŠE CILJNE PUBLIKE


U saradnji sa TAG Media i uz partnersku podršku Marsh Open Space-a održan je sedmi sastanak AmCham grupe za menadžere marketinga i komunikacija kao panel diskusija o video formatu i on-line marketingu.

Uvodničar i moderator panela, Radomir Lale Marković, Izvršni direktor TAG Media, je predstavio učesnicima istorijski okvir razvoja video produkcije i istakao ključne pojmove i ujednio i pitanja koja treba da vode kompanije i brendove u definisanju on-line video nastupa: ciljna grupa, forma oglašavanja, sadržaj, metrika & analiza, i budžetiranje.

Nakon uvoda, Marković je otvorio panel diskusiju – Video format: najbrži put do vaše ciljne grupe na kojem su učestvovali Rade Tričković, Generalni direktor Httpool-a, Ivan Bildi, internet marketing ekspert i Dragana Jović Tucakov, Marketing menadžer u Microsoftu.

Tokom panela, Tričković se osvrnuo na trendove i vrednosti oglašavanja na Internetu i istakao da video format predstavlja formu oglašavanja koja će biti dominantna u narednim godinama, jer uz pomoć videa, za kratki vremenski period (u proseku 60s), možemo da zadobijemo pažnju gledalaca, naročito ukoliko je sadržaj atraktivan. Takođe, Tričković je objasnio neke metričke specifičnosti video oglašavanja na internetu, poput merljivosti i segmentacije, koje omogućavaju kompanijama da u svakom trenutku tačno definišu ciljnu grupu zainteresovanu za sadržaj, prate rezultate i broj pregleda, što nije slučaj sa TV oglašavanjem u kojem nije moguće da se izbegneu negativni efekti oglašavanja.

Ivan Bildi je predstavio načine na koji video oglašavanje možemo primeniti na društvenim mrežama kao što su Facebook, YouTube i dr., ukazujući da poslednjih godina sve više kompanija odlučuje da proizvode i usluge predstavi na društvenim mrežama, a uz pomoć video oglašavanja. U tom pogledu, društvene mreže nude brojne mogućnosti, kao što je prenos događaja uživo, gde možemo da privučemo pažnju gledalaca – potencijalnih klijenata. Najnoviji trend u video oglašavanju jeste da se video sadržaji postavljaju nemontirani, traju jako kratko i nakon gledanja nestaju zauvek, što će biti i glavni izazov kome kompanije treba da se prilagode i da primene u svojim marketing strategijama na internetu.

Dragana Jović Tucakov je navela neka od pozitivnih iskustava kompanije u korišćenju video oglašavanja, gde video format može da se koristi ne samo za eksterne, nego i interne komunikacije. Podaci pokazuju da da je procenat video oglašavanja porastao za preko 180%, a da će u budućnosti taj trend nastaviti da raste. To znači da će i procenat korišćenja video oglašavanja porasti i u Srbiji, a već sada stopa rasta budžeta oglašivača u Srbiji je trocifrena. To potvrđuje da je video oglašavanje naša bliska budućnost i da treba da postane sastavni deo marketing strategije na internetu.

Na kraju panela, otvorena je sesija pitanja iz publike.

Događaj je organizovan u partnerstvu i uz tehničku podršku Marsh Open Space-a.

Materijal preuzet sa sajta AmCham-a

http://www.amcham.rs/vesti.64.html?newsId=2063

prikaži više

KONTAKT KONFERENCIJA


Prva regionalna KONTAKT konferencija održana je u Beogradu od 22. do 24. Marta, u organizaciji Marsh Creative Production i koncertne agencije Odličan Hrčak. U tri dana organizovano je devet koncerata i šest konstruktivnih panela.

KONTAKT konferencija proizašla je iz potrebe umrežavanja organizatora i promotera regionalnih muzičkih festivala, turističkih udruženja i organizacija, kulturnih centara, klubova, i ostalih delatnika u kulturi i umetnosti.

Proizašla je iz potrebe stvaranja jasne infrastrukture u muzičkom biznisu i brisanja kulturnih granica u regionu, jer su muzički festivali glavni turistički adut balkanskih zemalja, a muzički turizam postaje sve popularniji u Evropi i svetu.

Više od 30 panelista i predavača iz sedam zemalja (Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Srbija, Crna Gora, Makedonija i Norveška) pokrenulo je važne teme koje se tiču muzičkog festivalskog turizma, održano je 9 koncerata (Laka, E-Play, Nežni Dalibor, RIB iz Makedonije, Koala Voice iz Slovenije, Kanda, Kodža i Nebojša, Degeneza i Vizelj), održane su četiri panel diskusije:

 

– Festivali promoteri gradova

– Festivali kao destinacije

– Festivali od ideje do realizacije

– Savremena diskografija

kao i dva showcase-a:

– MENT / Kino Šiška (Slovenija)

– Phonofile (Norveška)

 

Učešće u KONTAKTU uzeli su predstavnici najznačajnijih festival, koji su kroz primere dobre prakse, inspirativne tribine, kreativne panele i javne diskusije ukazali  na nove trendove i učinili značajan korak da se region još jasnije mapira  kao izuzetno plodno tlo za razvoj muzičke industrije. Među njima su Exit, Lovefest, Demofest, Indigo, Ment, Mikser festival, Arsenal, Nišville, Supernatural, Dev9t, Southern Soul, Musicology, Outlook, Bedem fest, OK fest, Sea Rock i mnogi drugi vodeći regionalni turističko-festivalski brendovi, kao i veliki broj bukera i muzičkih menadžera.

Prva regionalna KONTAKT konferencija postavljena je na čvrste noge, te će u svom narednom izdanju pokrenuti nove teme i nastaviti da radi na izgradnji muzičko-festivalske infrastrukture, podsticanju kulturne razmene i razvijanju turizma regiona.

 

 

KONTAKT konferencija

 

prikaži više

ZLATNO DOBA


U susret 14. Beogradskom festivalu igre u Marsh Open Space-u je otvorena izložba fotografija “Zlatno doba”autora Vladimira Bačlije.

Izložbu „Zlatno doba” sastavljenu iz originalnih radova nastalih sedamdesetih godina prošlog veka, autor Vladimir Bačlija posvetio je beogradskom baletu i nekim od njegovih najlepših godina tokom kojih je naš balet bio deo velike svetske scene.

Izložbu je otvorila Aja Jung osnivač i direktorka Beogradskog festivala igre. “Mislim da Beograd zaista počinje da diše igrom u susret Beogradskom festivalu igre, evo već četrnaesti put za redom 24. marta počinje ta velika igra. Nadam se da će jednog dana zahvaljujući Beogradskom festivalu igre, beogradski balet opet moći da sija istim sjajem.” rekla je Aja Jung.

Ispred Marsh Open Space prisutne goste pozdravio je Marko Maršićević i rekao da će novootvoreni prostor među svojim brojnim funkcijama biti domaćin i događajima poput izložbe “Zlatno doba” realizovane u saradnji sa Beogradskim festivalom igre.

Pored brojnih zvanica na otvaranju izložbe bile su prisutne i prima balerina i pedagog klasičnog baleta Marija Janković i NJ.K.V. Princeza Jelisaveta Karađorđević.

Izložba “Zlatno doba” biće otvorena za javnost tokom naredna tri meseca.

prikaži više

NOVA KREATIVNOST U CENTRU BEOGRADA


Marsh Open Space počeo je sa radom.

U novom prostoru u Cetinjskoj 15, otvoren je svojevrstan centar kreativnosti u kome će se, pored redovnih dnevnih aktivnosti u coworking-u, dešavati i brojni drugi programi.

Želja nam je da pružimo mogućnost pre svega mladim ljudima, da pod povoljnim uslovima pronađu svoje mesto za rad.Marsh Open Space je nastao iz višegodišnjeg iskustva u timskom radu. Prepoznali smo potrebu za novim i drugačijim.Naš prostor može se koristiti pre svega za potrebe kancelarijskog rada (coworking), bilo da Vam je potrebna samo jedna stolica, sto, ili izdvojena prostorija.U zavisnosti od Vaših potreba prostor možete koristiti na dnevnom, nedeljnom ili mesečnom nivou.

Marsh Open Space ima mogućnost brze i multifunkcionalne transformacije i može da postane izložbeni prostor, mesto za tribine, promocije, kulturne manifestacije, proslave, snimanja i dr.Specifičan dizajn i arhitektura prostora, delo arhitekte Marka Basarovskog, odiše inspiracijom i kreativnošću.

Na raspolaganju Vam je i Marsh Production Lab – produkciono kreativni tim profesionalaca, sa višegodišnjim iskustvom u organizaciji i osmišljavanju svih vrsta događaja kako u Srbiji, tako i u regionu i svetu.

U našem Community Corneru možete uživati u više vrsta kafa, Supernatural čajevima i craft pivu Kors.

Otvaranje prostora počinje sa promotivnim periodom tokom marta meseca, u kome ćete moći da koristite naše usluge po povoljnijim uslovima.

Dobrodošli!

MARSH Open Space

prikaži više

COLOR RUNNING POWERED BY TIKKURILA


Savsku promenadu je danas tačno u podne obojilo pet stotina trkača na drugoj trci s bojama Color RUNNING powered by Tikkurila, jednoj od najpopularnijih i najuzbudljivijih tematskih trka u svetu, čija je osnovna karakteristika posipanje učesnika bojama organskog porekla.Nakon zagrevanja za koje se pobrinuo partner trke Savez za rekreaciju i fitnes Beograda, deca uzrasta od šest do deset godina započela su, u čisto belim majicama, trku dužine petstotina metara dok su odrasli trkači trčali pet kilometara. Na stazi su mnogobrojni volonteri posipali male I velike trkače najšarenijim bojama.

Ofarbani od glave do pete trkači koji su uspešno završili trku dobili su medalje a oni najbrži vredne nagrade koje su pripremile kompanije Nike, Tikkurila i Garmin.“

Drugacija trka, jako dobra zabava, fantastican i zdrav dogadjaj, divno je bilo ucestvovati u realizaciji, hvala Savezu za rekreaciju i fitnes Beograda. Posebno hvala direktorki trke Mileni Beric na ukazanom poverenju!

 

5-color-running-plakat-visual

 

 

prikaži više

16. DODELA NAGRADE OSVAJANJE SLOBODE


Nagrada Osvajanje slobode je  dodeljena  šesnaesti put. I ovoga puta kao i svake godine, 24 septembra, Fond Maja Maršićević Tasić je organizovao dodelu nagrada koju čini statueta  rad Mrđana Bajića. Nagrada se dodeljuje ženama za njihov doprinos za rad i promociju ljudskih prava, pravne države , demokratije i tolerancije u komunikaciji.Dosadašnje dobitnice su Olja Bećković, Goranka Matić, Biljana Srbljanović, Ružica Đinđić, Borka Pavićević, Hedvig Morvai, Lila Radonjić, Mirjana Karanović, Srbijanka Turajlić, Verica Barać, Aida Ćorović, Dubravka Stojanović, Brankica Stanković, Danica Popović i Danica Vučenić

Šesnaesta dobitnica nagrade Osvajanje slobode je Ljiljana Spasić.

Po prvi put dodela nagrade je organizovana u Parobrodu.

6-mmt-2016-pozivnica-visual

prikaži više

PRVI INDIGO FESTIVAL


U subotu, 10. septembra, prvo izdanje festivala pod nazivom Indigo festival – Bez straha, završio se sa impresivnim audio vizuelnim performansom Reflections, u crkvi Križanke. Tokom četvorodnevnog festivala, posetioci su imali priliku da učestvuju u brojnim događajima koji su se dešavali u Ljubljani u “Indigo” kvartu (oko Gosposke i Križevniške ulice i između Trga francuske revolucije i Novog trga).

Otvorili smo tri izložbe: Fist in the eye – izložba postera na Trgu francuske revolucije, izložba Bare Kolenc i Atej Tutta pod nazivom Retorika – The Moment After u galeriji Vžigalica, New Analogue, Young Balkan Design Network u atrijumu ZRC SAZU, kao i jednu instalaciju Bus Station – dizajn Lare Papov i Gregora Rozmana, studenata Akademije vizuelnih umetnosti.
Pripremili smo trodnevni program sa predavanjima i diskusijama Hard Talks sa aktivnim učešćem lokalnih i stranih eksperata (na teme dizajna, arhitekture, umetnosti, ekologije).
Dva nastupa: Thyestes najnovija produkcija u režiji Ivice Buljana, i Oh, the Time for Tomorrow has Finally Come, saradnja između Srednje škole Poljane i Srednje škole dizajna i fotografije iz Ljubljane.
Pripremili smo trodnevni program eksperimentalnog dokumentarnog filma, esej film, etnografije i digitalnih slika, izbor radova Nace Zavri, diplomca filmskih studija prestižnog King’s koledža iz Londona.
Tokom tri dana na prostoru dvorišta Križanki bio je postavljen Poligon Kreativnog Centra, platforma za ostvarivanje samozaposlenih lica. Studenti Srednje škole dizajna i fotografije iz Ljubljane, pripremili su otvorenu školu crtanja za prolaznike, dok je Hair Editing by Robert, tokom trajanja festivala dala raznovrsne frizure u Križevniškoj ulici.
Crkva Križanke bila je lokacija za 2 koncerta: Bowrain i Reflections.
Svako večeri tokom festivala, fasada Gradskog muzeja u Ljubljani postajala je živopisna zahvaljujući video-mappingu.
Svaki festivalski dan završavao se DJ setom (Drago Ivanuša, Sašo Kalan, Mitja Vrhovnik Smrekar, DJ Bayo).
Festival je ugostio više od 100 predavača, dizajnera, muzičara i drugih umetnika iz 18 zemalja. Imao je preko hiljadu domaćih i stranih posetilaca.

Za kraj festivala, želeli bismo da se zahvalimo svim partnerima koji su podržali ovaj projekat, svima onima koji su nesebično uložili svoju energiju u njega, kao i našim posetiocima. Upravo zahvaljujući njima “bez straha” će se razmišljati o drugom izdanju festivala.

Marsh Creative Production pokrenuo je ovaj festival u saradnji sa Gradskim muzejom u Ljubljani.

http://indigo.ooo/en/

 

PLAKAT-B1-2

prikaži više

PARTIBREJKERS – TAŠ JE NAŠ


Partibrejkers je održanim koncertom na Tašmajdanu pod sloganom „Taš je Naš“, priredio spektakularan događaj za deset hiljada fanova.  

Tašmajdan, muzičko srce Beograda kucalo je kao jedan u ritmu pesama sa najnovijeg albuma Partibrejkersa „Sirotinjsko carstvo“, kao i nekih od najvećih hitova benda: Hiljadu godina, Srce kuca tu je, Noćas u gradu, Ono što pokušavam sad, Rođen loš, Kreni prema meni, Prsten, Mesečeva Kći, Ona sve zna, Put za jug i mnoge druge.  Gosti koncerta bile su grupe „Drakula i Šampioni“ i „Dža ili Bu“, a Partibrejkersima su se na sceni pridružili Srđan Gojković Gile i Branimir Petrović Banana iz „Električnog orgazma“ i Dušan Kojić Koja iz „Discipline Kičme“.

Koncert je realizovan u organizaciji Studija Berar i izvršnoj produkciji Marsh Creative Production. 

 

2 Partibrejkers Tas je Nas visual

prikaži više

OSMI MIKSER FESTIVAL


Osmi Mikser festival, najveća regionalna smotra kreativnosti i inovacija, održao se po peti put u beogradskoj četvrti Savamali, od 8. do 12. juna 2016. godine, na više od 40 lokacija i uz učešće oko 1000 stvaralaca. Ovogodišnji Mikser festival odvijao se pod sloganom „Osetljivo društvo (Sensitive Society)“, snažno obojen temama rodne ravnopravnosti i ženskog stvaralaštva, društvene jednakosti, otvorenog dijaloga, mulikulturalnosti i efikasnijeg rešavanja konflikta.Fokus ovogodišnjeg Mikser festivala je bio trostruk i u centar pažnje, pod kapom noseće teme “Osetljivog društva”, je doneo žensko stvaralaštvo i rodnu ravnopravnost, zatim izbegličku krizu i moguće pravce integracije izbeglica u evropsko društvo, i na kraju otvorene platforme za razmenu znanja i ideja.Celokupni program festivala je bio podeljen u nekoliko segmenata kao što su: Mikser razgovori, izložbe, radionice, predavanja, debate, performansi, muzika, programi za decu i mlade, Mikser Kino, a zajednički imenilac svim programskim celinama bio je uklanjanje granica sa kojima se ljudi suočavaju zbog rodnih, starosnih, rasnih, etničkih, religijskih ili kulturnih razlika.

Marsh Creative Production je sedmi put radio izvršnu produkciju festivala.

 

2 Mikser 2016

prikaži više

10 GODINA SUPERNATURAL FESTIVALA


Supernatural je proslavio jubilej, 10 godina od svoga nastanka.Ovaj jubilej je obeležen svojevrsnim rođendanskim piknikom 23. aprila, na prostoru Hajdučke česme u Košutnjaku, gde je i održan prvi Supernatural festival.Tokom čitavog dana svi ljubitelji ovog festivala, mogli su da uživaju u divnom danu i brojnim programima koji su bili podeljeni u 3 celine: muzički program, wellness program i Supenatural pijacu.U muzičkom delu programa učestvovali su: DJ Brka, Vlada Janjić, ekipa Good life i drugi.U wellness programu posetioci su vežbali jogu i kapueru i sticali su znanja iz nutricionizma kroz program Bobe Vujnović. Na Supernatural pijaci su se pojavili brojni izlagači zdrave hrane.

Izvršnu produkciju festivala je uradila Marsh Creative Production.

 

 

 1 Supernatiral Piknik 2016

prikaži više

DUNAV U SRBIJI – 588 IMPRESIJA


Turistička organizacija Srbije je promovisala film o toku Dunava kroz Srbiju.Ova priča na najlepši mogući način promoviše prirodne lepote, običaje i gradove u priobalju Dunava u Srbiji.

Produkciju filma potpisuje Supernatural, reditelj je Srđan Stanković, izvršna produkcija Marsh Creative Production

 

 

13 Dunav u Srbiji 588 impresija visual

 

prikaži više

KONCERT YU GRUPE PRAVA EKSPLOZIJA ROKENROLA


17. decembra je pred punom beogradskom Halom sportova održan spektakularan koncert YU Grupe kojim je najdugovečniji bend na domadoj sceni proslavio 45 godina čistog rokenrola.YU Grupa je publici poklonila pravo putovanje kroz gotovo pola veka rokenrola pokazavši još jednom neverovatnu energiju po kojoj je bend postao i ostao prepoznatljiv.

Uz specijalne goste ove prave rokenrol poslastice, Radomira Mihajlovida Točka, Koje Disciplin A Kitchme, Zorana Kostida Caneta Partibrejkersi, Nikole Čuturila, Zorana Milovanovida, poklonici pravog rokenrola uživali su uz Čudnu Šumu, Mornara, Od zlata jabuka, Kome se raduješ, Zaboravi, Opasno, Dunavom još šibaju vetrovi, između ostalih velikih hitova koji su obeležili prethodnih 45 godina rokenrola na našoj sceni. YU Grupa predstavila je i neke od hitova sa novog albuma, Panika, Evo stojim tu, Ko.

YU Grupa nastavlja dalje ostajući verna pravom rokenrol zvuku novim 12. studijskim albumom koji je u pripremi.

Organizator koncerta Studio Berar, izvršna produkcija Marsh Creative Production.

YU-grupa-40x30 sa gostima visual final

 

prikaži više

YU GRUPA U STUDIJU 6


Povodom 45 godina rada Yu Grupa je održala slavljenički mini koncert u Studiju 6 radio Beograda.Odabrana publika je imala priliku da uživa u jednosatnom nastupu koji je bio opus njihove karijere.Takodje ovom prilikom Yu Grupa je izvela i 2 numere, koje treba da se pojave na njhovom novom albumu.

Ovaj koncerte je ujedno i uvod u koncert koji će se održati 17.12. u beogradskoj hali sportova.

Koncert u Studiju 6 su organizovali Studio Berar i Marsh Creative Production u saradnji sa radio Beogradom 202 i RTS-om koje su i prenosile koncert putem radija i web portala.

 

10 YU grupa studio 6 pozivnica

prikaži više

BURN RESIDENCY


Ove godine No Ordinary Agency pružila nam je poverenje i privilegiju da budemo deo najvećeg svetskog DJ takmičenja… Na ostrvu koje živi za žurke, na Ibici, u najaktuelnijim klubovima, na najposećenijim plažama, na najluđim žurkama realizovali smo web i TV format burn Residency 2015. Čast nam je bila da sarađujemo sa velikim Carl Cox-om. Pod vođstvom izvršnog producenta Uroša Lazića, režiju potpisuje Aleksandra Gajić. Hvala svima!

12 burn 2015 vest

prikaži više

KMETIJA : NOV ZAČETEK – DRUGA SEZONA


Marsh Produkcija je ponovo imala zadovoljstvo da osmišljava i realizuje produkciju igara za 2. sezonu reality show-a „Kmetija: Nov Začetek“, u saradnji sa Paprika Latino, Slovenija. Ovaj format sa svojom 2. sezonom i dalje pobija sve rejtinge gledanosti.

10 Kmetija

prikaži više

AVON “BUDI DEO ROZE TIMA!”


 Kompanija Avon je svojom kampanjom “Milion razloga da…: Budeš deo roze tima!” i ove godine postavila našu zemlju na svetski kalendar borbe protiv raka dojke. Oktobar mesec i već tradicionalna roze kampanja, uz podršku Američke ambasade, Fonda B92, Ministarstva zdravlja i agencije Olaf&McAteer, ovaj put odvijala se na novoj lokaciji. na centralnim sportskim terenima Ade ciganlije. Sportski dan i puno podrške mladih ljudi kroz odbojku, košarku, jogu, Kin Jo, tai chi, kapueru.

Pobednici dana su svakako bili momci koji su svim damama pružili podršku učešćem u trci na štiklama.

Hvala svima na fantastičnom danu i pozitivnoj energiji.

avon pecat

 

prikaži više

PIRAN IDEA 2015


Piran – domaćin kreativnosti

U Piranu je 27.08. otvoren 15. jubilarni Piran Idea Festival.Ove godine festival je otvorio gradonačelnik Pirana, gdin Peter Bosman, koji se zahvalio svim učesnicima festivala i poželeo da festival traje u Piranu makar još narednih pedeset godina.Ovom prilikom je na platou ispred Tartini Teatra otvorena izložba grafičkih rešenja koja su obeležila predhodne festivale.U predhodnih 15 godina festival je posetilo preko 1000 ljudi iz 44 zemlje.Brojni čuveni pojedinci iz čitavog sveta su predhodnih godina govorili o svojoj kreativnosti između ostalih i Aleksej Širov, Kris Braun, Aleks Meki, Ana Barez, Bob Dojč, Majkl Niman, Bob Garfild, Edvard De Bono, Goran Bregović, Milan Kučan, Herman Vaske, Džek Portman, Rambo Amadeus, Tom Filips, Majkl Konrad, Piter Halaš, Jovan Ćirilov, Rolf Jensen, Srećko Kantanec, Đerđ Konrad i brojni drugi.

Ove godine delegati festivala iz 15 zemalja – Litvanije, Letonije, Mađarske, Poljske, Češke, Slovačke, Rusije, Kipra, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Makedonije, Bugarske i Ukrajine imali su priliku da slušaju predavanja Fila Dikinsona, vlasnika agencije Some Ideas iz Londona i nekadašnjeg kreativnog direktora Nike-a, Grejema Langa CCO Y&R South Africa & Africa, Marka Kremona CL Google Rusija, Džejmija Mandelbauma CCO Y&R Central &Eastern Europe, Dušana Drakalskog Regionalnog CD New Moment i Lazara Džamića direktora brend planiranja Google ZOO London.

Festival je završen sa ceremonijom proglašnja pobednika u subotu 29.08.

 

 

6 piran idea logo 2015

prikaži više

SEDMI MIKSER FESTIVAL


Sedmi Mikser festival, najveća regionalna smotra kreativnosti i inovacija, održala se po četvrti put u beogradskom kvartu Savamala, od 3. do 7. juna 2015. godine pod sloganom „Neizdrž”.Uz učešće blizu 1000 stvaralaca iz zemlje, regiona i sveta, Mikser festival je i ove godine ukazao na društveni potencijal kreativnog stvaralaštva i aktivizma za izlazak iz moralne, društvene i ekonomske krize.Više desetina hiljada posetilaca Savamale je imalo priliku da poseti brojne programe u Mikser House-u, Cretive Hub-u kao i na Miksalištu.Ove godine je festival prvi put putem prenošen putem live streama na internetu, a čak pola miliona ljudi je videlo bar jedan FB post Miksera.

Publiku su u muzičkom delu programa oduševili Ana Popović, Partibrejkersi, Goblini,  Artan Lili, TBF, Darkwood Dub, Viva Vox, Dejan Petrović Big Bend , E-play.

Tim Marsh Creative Production je po šesti put brinuo o produkciji Mikser festivala.

5 Mikser festival 2015 visual

 

prikaži više

ŠOU VIVA VOX U KOMBANK ARENI POVODOM 10 GODINA POSTOJANJA


Fantastični Viva Vox je obležio 10 godina postojanja sa velikim koncertom u beogradskoj Kombank Areni, pred 10.000 posetilaca. Publika je imala priliku da vidi izuzetno zahtevnu produkciju kao i jedinstvenu kombinaciju pevanja, videa i svetlosnih efekata. Bina je bila posebno projektovana za ovu priliku od strane kompanije Stage Pro i sastojala se od 10 nivoa i 600 m2. Publika u Kombank Areni je imala priliku prvi put da vidi spektakularni light show sa vise od 200 glava rasvete u produkciji Studija Berar. Za zvuk se pobrinula firma Audio Konstruktor a obezbeđeno je ozvučenje Martin – Glastonbury Edition uz kompleksnu audio postavku sa preko 30 monitora i 70 mikrofona. Specijalno za ovu priliku je iznajmljeno najveće projekciono platno u regionu kao i projektor od 50.000 ansi lumena. Video sektor je vodila firma Zoom Media.

Tim Marsh Creative Production je vodio kompletnu produkciju koncerta.

2 VIVA VOX arena visual

prikaži više

DEVETI SUPERNATURAL


U Beogradu je održan deveti po redu Supernatural festival uz izvršnu produkciju Marsh Creative Production.

Preko 10.000 posetilaca je uživalo u lepom danu i prirodi na Adi Huji. Program je tradicionalno započeo hor Čarolija da bi im se zatim pridružili hor Dečijeg kulturnog centra i prvi put na velikoj sceni Pakleni Ribnikari koji su izazvali ovacije publike. U nastavku programu su nastupili Ničim Izazavan, Artan Lili i Zemlja Gruva. Publika je takođe uzivala u štandovima sa organskom hranom kao i brojnim drugim sadržajima, a imala je priliku i da vežba Tai Chi i Kapueru.

2 Supernatural 2015 PRibnikari visual

prikaži više

MARSH CREATIVE PRODUCTION NA FORUMU KREATIVNA EVROPA 2015


U Beogradu se 27. i 28.04. u Zadužbini Ilije M. Kolarca održava Forum Kreativna Evropa.
Osnovni cilj ovoga Foruma je upoznavanje šire kulturne javnosti sa glavnim programom za kulturu Evropske Unije.
Forum se održava u organizaciji Desk Kreativna Evropa Srbija.
Glavni deo programa se održava na temu programa koji su podržani sredstvima od strane programa Kreativna Evropa.
Na Forumu su prisutni brojni predstavnici kulturnih ustanova i organizacija.
Marsh Creative Production je predstavio svoj rad u okviru zvaničnog programa Foruma Kreativna Evropa.

3 Forum Kreativna Evropa 2015 visual

prikaži više

U BEOGRADU ODRŽAN PRVI CHOCO LOVE FEST


Na Dan zaljubljenih, 14. februara, u Supermarket Concept Store-u  je održan prvi “Choco Love Fest”.  Ovaj jedinstveni festival  je na jednom mestu okupio veliki broj izlagača kao i obožavaoca čokolade, pruživsi im nezaboravno iskustvo kroz nove ukuse i nova saznanja. Pored bogate ponude Čoko marketa, posetioci su imali jedinstvenu priliku da sa majstorima čokolade nauče kako se prave neke od najboljih čokoladnih poslastica. U duhu Dana zaljubljenih, ljubav i moda su bili predstvaljeni u nekoliko specijalnih modnih segmenata, inspirisanih čokoladom koje su osmislili majstori iz modnog studija Click.

Idejni koncept i izvršnu produkciju festivala potpisuje MARSH Creative Production, a autor i organizator festivala je Urban Hub Belgrade.

1 choco love fest visual

prikaži više

VATRA I BARUT UŽIVO!


Zdravko Čolić je nastupio u dve rasprodate Kombank arene.Oko 40.000 posetilaca je imalo jedinstvenu priliku da uziva u fantasticnim koncertima Zdravka Čolića.
Brojni beogradski mediji su pohvalili ove nastupe Zdravka Čolića kao i fantastičan bend i plesnu grupu Milana Gromilića.
Za zvuk je bio zadužen čuveni engleski dizajner zvuka Jon Burton.
Gosti na oba koncerta su bili Vlatko Stefanovski i Dragoljub Đuričić dok su se na prvom koncertu Zdravku na sceni priključili Nikša Bratoš i Voja Aralica u jednoj numeri.
Organizator koncerata je bio studio Berar.
Izvršna i kreativna produkcija – Marsh Creative Production.

zdravko colic drugi koncert visual vest

 

prikaži više

KMETIJA: NOV ZAČETEK


U saradnji sa Paprika Latino, Slovenija, Marsh produkcija je osmislila koncept i realizovala produkciju igara za rijaliti šou “Kmetija: Nov Začetek” (Strix-ov format Farma). Produkcija Paprika Latino je sa ovim formatom postigla neverovatan uspeh, a emiter Planet TV pozicionirao se rame uz rame sa vodećim emiterima Slovenije. Format “Kmetija: Nov začetek” po gledanosti već nedeljama drži vodeće mesto, što dokazuje svojim čvrstim, visokim rejtingom! Veliko hvala Executive Producer-u Melindi Rebrek i Production Manager-u Milošu Ratkoviću, što su Marsh produkciji poverili ovakav izazovan, inspirativan i zanimljiv zadatak koji je naša produkcija punog srca realizovala!

10 Kmetija

prikaži više

PRVI FESTIVAL TOLERANCIJE U BEOGRADU


Festival tolerancije se prvi put održava u Beogradu od 13. do 15. novembra 2014. godine, u Domu omladine Beograda, Ustanovi kulture Parobrod i galeriji O3one sa idejom da se publici predstave besplatni filmovi, izložbe i predavanja o toleranciji.

Marsh creative production je realizovala vizuelni identitet festivala.

Autor dizajna je proslavljeni dizajner Mirko Ilić.

 

14 festival tolerancijei

prikaži više

AIR SERBIA – NOVA KRILA EVROPE


Air Serbia je promovisala svoju novu kampanju obeležavajuci prvu godišnjicu uspešnog poslovanja.
Kampanju je realizovala beogradska agencija New Moment.
Reditelj TV spota je Srdan Golubović a produkciona kuća Medija plus.
Producent kampanje je Marko Maršićević.

13 air serbia logo navy blulogo

prikaži više

MILION RAZLOGA DA SLAVIMO…DA POKLONIMO…DA POMOGNEMO


Oktobar mesec je međunarodni mesec borbe protiv raka dojke. Zahvaljujući kompaniji AVON i agenciji Popular B&Ž OM, imali smo čast da realizujemo još jedan Avon BCC događaj – Milion razloga da slavimo…Da poklonimo…Da pomognemo.

Kao i svake godine deo akcije bili su Američka ambasada i Fond B-92. Ova godina imala je jednu drugačiju, intimniju notu. U Knez Mihailovoj ulici kod Delijske česme, roze bazar uspeo je da okupi veliki broj ljudi i da pošalje jasnu poruku svim ženama! “Trka na štiklama”, u kojoj su učestvovali muškarci, pokazala je da još ima džentlmena koji su spremni da osete kako je biti u “njenoj koži”. Preko 1000 ljudi je učestvovalo u simboličnoj šetnji zajedno sa fantastičnim muzičarima/perkusionistima i klovnovima, koje je predvodio Bojan Ivković, a domaćin ovogodišnjeg događaja bila je fantastična Una Senić. Roze Knez Mihailova ulica i osunčan Beograd je 18.10.2014. godine bio važan deo sveta u borbi protiv ove opake bolesti.

9 Avon trka u stiklama za vest copy

 

prikaži više

PIRAN IDEA 2014


Zadnjeg vikenda avgusta meseca završen je još jedan Piran Idea Y&R CEE – Golden Cut

Učesnici iz 15 zemalja Centralne i Istočne Evrope imali su priliku da vide radove u 12 kategorija.

Najviše uspeha na ovom festivalu ideja imala je agencija Y&R Moskva, a Grand Prix osvojila je agencija Y&R Prague.

Učesnici Piran Idea 2014 imali su jedinstvenu priliku da vide predavanje jednog od najnagrađivanijih kreativnih direktora na svetu Kalpesh Patankara iz Y&R Dubai koja je za 2014. godinu u Kanu zvanično proglašena za 4. najkreativniju agenciju na svetu.
Pored već pomenutih agencija, nagrade su osvojili i New Moment Y&R Beograd, Y&R Budapest i Not Perfect -Y&R Vilnius.

8 Piran Idea 2014 1 copy

prikaži više

PROMOCIJA SAMSUNG GALAXY K ZOOM


Marsh produkcija je u saradnji sa agencijom Grej radila još jedan događaj za Samsung.
Promocija novog Samsungovog Galaxy K zoom telefona uz podršku kompanije Vip mobile dogodila se u Zemunskom Event Centru Glamoure.

7 Samsung vip visual copy 1

prikaži više

ŠESTI MIKSER FESTIVAL


Šesti po redu Mikser festival pod nazivom „Održiva utopija“ ugostio je oko 1000 kreativaca iz Srbije, regiona i sveta. I ovoga puta, brojni posetioci posetili su kreativni centar Beograda – Savamalu, tokom četiri dana festivala. Program se sastojao od ukupno 9 programskih celina i dešavao se na 15 lokacija.

6 Mikser 2014 copy

prikaži više

OSMI SUPERNATURAL

Realizovan je osmi po redu festival Supernatural.
Sama lokacija – Supernatural park na Adi Huji, sve je bliži Supernatual viziji.
Ponosni smo na našu vernu najmlađu publiku sa kojom smo, ovaj divan festivalski dan, proveli
uz sadnju, priču o Dunavu, pronalaženju „skirvenog blaga“ u prvom lavirintu u Beogradu, igrajući odbojku.
Dečji muzički program je ove godine, pored hora „Čarolija“, bio upotpunjen horom „Kolibri“.
Fantastična popodnevna svirka, predavanja, zelena pijaca, ukusna Supernatural Organic Blend kafa
dali su posebnu čar drugom delu programa.
DLM, Obojeni program i Darkwood-i su svojom muzikom učinili da ceo park srećno pleše.
Hvala svima na dobroj energiji i divnom danu!
A mi jedva čekamo sledeći festival…

5 Supernatural 2014

prikaži više

UNA SAGA SERBICA U NOVOM SADU

Nakon premijere u SC, ovaj muzičko-scenski spektakl premijerno je predstavljen u Novom Sadu. Sa preko 40 profesionalnih plesača na bini, uz multimedijalnu scenografiju i posebno aranžiranu muziku, novosadska publika imala je priliku da uziva u dinamičnom performansu Balkanskih igara i muzike u novom, savremenom  ruhu.

4 Una Saga NS

prikaži više

Avon


Marsh produkcija je u saradnji sa agencijom „Popular B&Z OM“ realizovala još jednu akciju kompanije „Avon“ povodom obeležavanja 20. marta – nacionalnog dana borbe protiv raka dojke.
Ovom priikom, roze ruže deljene su Beograđankama na više lokacija u gradu, u cilju podsećanja na važnost pravovremenih pregleda.
Tom prilikom, u ime kompanije Avon i Fonda B-92, postavljena je i žardinjera sa ružama kao poklon gradu Beogradu, na Kalemegdanu, kod paviljona „Cvjeta Zuzorić“.
Pogledajte kako su tekle pripreme za ovu akciju, kao i njena realizacija.


3 20.Mart Nacionalni dan borbe protiv raka dojke


prikaži više

KONFERENCIJA KREATIVNIH INDUSTRIJA SRBIJE


U Mikser house-u, 28.02. i 1.03.2014, organizovana je prva konferncija o kreativnoj industriji Creative Industries of Serbia.Konferencija Kreativnih industrija Srbije – KKIS.
Konferenciju su organizovali Exit i Mikser, a okupila je veliki broj zainteresovanih iz kreativne industrije Srbije.
Tema drugog dana konferencije bila je “Izazovi za razvoj kreativnih industrija u Srbiji”.
Osnivač Marsh produkcije, Marko Maršićević, vodio je prvi panel toga dana, pod nazivom Obrazovanje i infrastruktura kao osnova razvoja sektora Kreativnih Industrija”. Na panelu su učestvovali:
Ana S. Trbović, Dekanka, Fakultet za ekonomiju, finansije i administraciju
Veran Matić, Predsednik borda direktora, B92
Miša Lukić, Predsednik UO, Publicis Group Serbia
Nada Popović Perišić, Dekanka, Fakultet za Medije i Komunikacije
Vigor Majić, Direktor, Istraživačka Stanica Petnica
Nemanja Petrović, Pomoćnik Predsednika Opštine “Savski Venac”
Aja Jung, Direktorka, Beogradski festival igre


2 KKIS visual za vest


prikaži više

BIOSKOP MONTEVIDEO


Marsh produkcija je u saradnji sa producentskom kućom Intermedia Network, pretvorila zdanje Doma Sindikata u Bioskop Montevideo.
Film „Montevideo, vidimo se!“ izaziva ogromnu pažnju velikog broja gledalaca i od početka svoga prikazivanja ruši sve rekorde gledanosti. 
Otvaranju Bioskopa Montevideo prisustvovao je deo glumačke ekipe, na čelu sa Milošem Bikovićem. 
Oni su ovom prilikom potpisivali plakate brojnim fanovima.


mnt


prikaži više

UEPS GODIŠNJA DODELA NAGRADA 2013


Povodom dana UEPS-a, u Beogradu je 53. put za redom održana godišnja dodela nagrada. UEPS je danas jedina nacionalna strukovna asocijacija ovakve vrste. Ove godine, stručni žiri od 13 članova pregledao je više od 230 radova, u gotovo 40 kategorija i podkategorija, i dodelio nagrade u skladu sa osnovnim kriterijumima savremene komunikacije. U saradnji sa UEPS-om, Marsh produkcija je po drugi put realizovala dodelu nagrada, ove godine, po prvi put u Domu omladine.


ueps1 (1)


prikaži više

BILI SMO PRVACI SVETA – PREMIJERA U BEOGRADU


Nakon prezentacije u Sloveniji tokom Eurobasketa 2013, projekat Bili smo prvaci sveta upešno je promovisan u Beogradu. Marsh produkcija organizovala je događaj u Jugoslovenskoj kinoteci u Beogradu, i ovom prilikom, otvorena je izložba i prikazan film.

Među brojnim zvanicama iz kulturnog i javnog života, ovom događaju prisustvovali su i predsednik Srbije Tomislav Nikolić, ministar kulture Ivan Tasovac i ministar sporta Vanja Udovičić.

Takođe, veliki broj aktera filma prisustvovao je premijeri, između ostalih i Bora Stanković, Ranko Žeravica, Ivo Daneu, Petar Skansi, Ratomir Tvrdić, Nikola Plećaš, Damir Šolman, Boža Maljković i mnogi drugi.

21.BSP plakat copy

prikaži više

UNA SAGA SERBICA


Igračko-scenski spektakl Igre i zvuci Balkana predstavlja  je prvi projekat trupe Una Saga Serbica. Trupu čine naši eminentni plesači.
Osnovnu postavku čine mladi talentovani školovani igrači, ali se ovom spektaklu priključuju i baletski prvaci Narodnog pozorišta. Mulitmedijalna scenografija, realizovana je uz pomoć 3D animacije. Muziku, posebno aranžiranu za ovaj šou, potpisuje Slobodan Marković. Nakon punog Sava Centra i velikog oduševljenja publike, Marsh produkcija započela je saradnju sa trupom, sa ciljem da ovaj spektakl obiđe svet!

Una saga BGD

prikaži više

MILION RAZLOGA ZAŠTO ŽELIM SVET UZ TEBE – AVON KARAVAN


Oktobar mesec je međunarodni mesec borbe protiv raka dojke.Zahvaljujući kompaniji Avon i agenciji Popular B&Z,imali smo čast da realizujemo Avon karavan – Milion razloga zašto želim svet uz tebe.
Karavan je posetio Niš i Novi Sad, čiji su Trgovi bili obojeni roze bojom i pozitivnom energijom, plesom, muzikom, ali i akcentom na važnost preventivnih pregleda. Beograd je bio poslednja tačka karavana, u kojoj su nam se pridružili i Američka Ambasada i Fond B-92. 12. oktobra, na Trgu Republike, uspeli smo da okupimo preko 6000 ljudi koji su učestvovali u simboličnoj šetnji zajedno sa fantastičnim muzičarima/perkusionistima koje je predvodio Bojan Ivković, a zabavljali su ih Vlado Georgijev, kao i hor Viva Vox. Domaćin događaja bila je Katarina Radivojević. U Beogradu je 12.10.2013. sijalo sunce i naš grad je uspeo da bude važan deo sveta u borbi protiv ove opake bolesti.

avon karavan

 

prikaži više

PRVI SRPSKI BIZNIS FORUM


U organizaciji Privredne komore Srbije organizovan je prvi srpski biznis forum koji će se održati u prelepom zdanju pozorišta „Madlenijanum”3. i 4. oktobra 2013. godine. Tom prilikom, srpskoj poslovnoj javnosti, po prvi put prezentovale su se najveće svetske kompanije poput Googla, Microsofta, Facebooka, Appple-a kao i brojni drugi gosti iz celog sveta. Marsh produkcija radila je izvršnu produkciju ovog velikog događaja.

Quantum leap

prikaži više

CE&HA


CE&HA sajam 2013 je nastavak saradnje sa agencijom Grey Beograd i klijentom Samsung. Zajedničkim snagama, uspeli smo da na način koji i dolikuje tehnološkom gigantu kao što je Samsung predstavimo sve nove uređaje ove kompanije

samsung ceha

 

prikaži više

BILI SMO PRVACI SVETA – PREMIJERA U LJUBLJANI

Na samom kraju Eurobasketa 2013, 22.09. u Ljubljani, premijerno je prikazan dokumentarni film Bili smo prvaci sveta. Ovaj film je jedinstvena priča o tome kako je nastala jugoslovenska škola košarke, od svog nastanka do prvog globalnog uspeha – osvajanja svetskog prvenstva 1970. godine u Ljubljani. Više od 50 svedoka govori o tome u ovom filmu. Među brojnim gostima na premijeri bili su i Ivan Menini predsednik Fibe, Bora Stanković, Ivo Daneu, Boris Kristančić, Aljoša Žorga, Bogdan Tanjević.

BSP lju premijera

 

prikaži više

MARSH PRODUCTION NA EUROBASKETU 2013 – BILI SMO PRVACI SVETA


Na samom početku Eurobasketa u Jesenicama 7.09. pretpremijerno je prikazan film „Bili smo prvaci sveta”. Projekciji filma prisustvovali su brojni sportski radnici, mediji, kao i ljudi iz javnog života čitave Slovenije. Gostima su se obratili gradonačelnik Jesenica g. Tomaž Tom Mencinger, Ambasador Srbije u Sloveniji g. Aleksandar Radovanović, a nakon ovacija koje je film dobio od strane publike, gostima se obratio i scenarista filma g. Saša Miletić.

BSP jesenice

 

prikaži više

MARSH PRODUCTION U LJUBLJANI – BILI SMO PRVACI SVETA


Posle velikog uspeha sa filmom „Montevideo, bog te video”, a tokom priprema za drugi deo ovog filmskog hita, produkciona kuća Intermedia Network, priprema se za novi filmski projekat – „Bili smo prvaci sveta”.
Pripreme za početak snimanja poklopile su se sa Evropskim prventsvom u košarci koje se odigralo u Ljubljani, u septembru mesecu, a tema je nastanak jugoslovenske škole košarke.
Gradski muzej Ljubljana, Intermedianetwork i Marsh production su zajedničkim snagama organizovale izložbu posvećenu osvajanju Zlatne medalje na Svetskom prvenstvu u košarci 1970. u Ljubljani. Izložba je otvorena 2. septembra, u Gradskoj kući, a goste je pozdravio gradonačelnik Ljubljane, Zoran Janković.

marsh prod u lju BSP

 

prikaži više

PIRAN IDEA 2013


Marsh produkcija organizovala je ovogodišnji festivalPiran Idea 2013 u saradnji sa New Momentom. Ova saradnja je nastavak dugogodišnje tradicije Ideas Campusa koja se po deseti put, počev od 2000. godine, održava u prelepom istarskom gradiću Piranu. Prethodnih godina ovaj Campus posetile su desetine čuvenih svetkskih kreativaca (Joe Pytka, Michael  Nyman, Goran Bregović i mnogi drugi), kao i stotine polaznika iz čitavog sveta. Ove godine, Piran Idea je svojevrsni festival ideja za regionalnu mrežu Young & Rubicam/New Moment. Takmičenje je podeljeno u 13 kategorija, prijavljeno je 250 radova, a odluku o najboljima doneo je međunarodni tročlani žiri

piran idea 2013

 

prikaži više

WESTERN UNION TRANSFER NOVCA


Ovo je nastavak saradnje Marsh produkcije sa komapnijom Tenfore iprvi spot koji je urađen za svetksi poznatu kompaniju Western Union.
Ovim spotom se promoviše saradnja sa PTT Srbijom koja pruža usluge Western Union-a po čitavoj Srbiji.

western union

 

prikaži više

MARSH NA KOLARCU


Marsh produkcija potpisala je petogodišnji Ugovor o saradnji sa Zadužbinom Ilije M. Kolarca. Ovim strateškim partnerstvom definisani su ciljevi saradnje. Zajedničkim snagama započet je rad na novom projektu Art Lab Kolararac (ALK), koji bi trebao da na bogatoj tradiciji Kolarčeve zadužbine, uz promovisanje novih, mladih stvaralaca, definiše razvoj Kolarca u 21. veku. Takođe, sedište firme preseljeno je na četvrti sprat Kolarčevog zdanja, u čuvene ateljee, gde su stvarali neki od najvažnijih srpskih umetnika 20. veka, kao što su: Cuca Sokić, Boža Prodanović, Zuko Džumhur i brojni drugi

kolarac

prikaži više

PETI MIKSER FESTIVAL


Mikser festival je proslavio mali jubilej, a Marsh produkcija nastavila uspešnu saradnju sa ovim poznatim Beogradskim festivalom. Savamala je definitivno postala novo gradsko jezgro, a velike zasluge za ponovnu rehabilitaciju pripadaju upravo Mikser festivalu, koji je tokom trajanja festivala u potpunosti izmenio duh i fizionomiju ovoga kraja. Festivalu je prisustvovao veliki broj domaćih i stranih gostiju, kao i preko 100.000 posetilaca

mikser 2013

prikaži više

MARSH PRODUKCIJA U ZAGREBU – SAMSUNG ADRIATIC FORUM


Posle Beograda, Samsung karavan nastavio je svoj put u Zagreb.
U novom prostoru Zagrebačkog muzeja automobila, Samsung je, kao i u Beogradu, predstavio najnovije proizvode za poslovne partnere i kupce. Ovo je bila prva organizacija događaja Marsh produkcije u Hrvatskoj.

samsung zg

 

prikaži više

SEDMI SUPERNATURAL


I ove godine, nastavljena je saradnja sa jedinim ekološkim festivalom u Srbiji. Preko 20.000 ljudi posetilo je Adu Huju i Supernatural park koji se tamo nalazi. Brojni posetioci festivala uživali su u prirodi, muzičkom programu kao i brojnim radionicama na Supernaturalu.

supernatural 2013

 

prikaži više

MARSH PRODUCIRAO PRVU POZORIŠNU PREDSTAVU


U sklopu Beogradske kuhinje  2.0, Marsh produkcija producirala je i svoju prvu pozorišnu predstavu. U saradnji sa Delahize Srbija, predstava je pripremana u Beogradskom pozorištu „Boško Buha”. Preko 200 mališana prijavilo se na kasting za pozorišnu predstavu. Reditelj predstave Boško Đorđević, izabrao je 6 kandidata sa kojima je tokom dva meseca rada, nastala predstava „Superheroji kuhinje”, a po tekstu Vuka Ršumovića.

marsh predstava kuhinja

prikaži više

BEOGRADSKA KUHINJA 2.0


Marsh produkcija je po drugi put zaredom organizovalaBeogradsku kuhinju.Uz podršku Grada Beograda, kao i Sekretarijata za obrazovanje i dečju zaštitu,  Turističke organizacije Beograda, nova publikacija promovisana je u restoranu Đeram

bg kuhinja 2.0

 

prikaži više

SAMSUNG ADRIATIC FORUM BEOGRAD


U saradnji sa agencijom Grey Beograd, Marsh produkcija je po prvi put organizovala Samsung Adriatic forum u Beogradu.
Događaj je organizovan u Geneks impuls holu, gde je specijalno za ovu priliku postavljen jedinstven prostor sa brojnim novim proizvodima iz Samsungove ponude. Posebnu pažnju privkuao je 4K ekran, po prvi put viđen na ovim prostorima. Brojni poslovni partneri kompanije Samsung imali su priliku da vide raznovrsne nove proizvode.

samsung bg adraitic

 

prikaži više

GREY I MARSH


Grey Beograd i Marsh produkcija potpisali su Memoradnum o saradnji.
Grey spada u kategoriju najvećih marketinških agencija u svetu i jedna je od naših najvećih agencija, a članica je i najveće komunikacijske grupacije na svetu WPP. Sa kancelarijama u preko 80 zemalja, Grey opslužuje neke od najvećih klijenata na našem tržištu. Radujemo se što smo na ovaj način započeli zajedničku saradnju na poslovima event produkcije.

10

prikaži više

TELENOR U SUPERMARKETU

Marsh produkcija je u saradnji sa marketinškom agencijom Grey Beograd organizovala celodnevni event u poznatom beogradskom restoranu Supermarket.Preko 500 učesnika imalo je priliku da se upozna sa najnovijim poslovnim rezultatima i uspesima komanije Telenor. Takođe, učesnici su ovom prilikom imali ekskluzivnu mogućnost da vide i čuju, g. Miloša Pavlovića, jedinog srpskog trkača u velikim formulama, kao i da se takmiče u igrama koje su komentarisali voditelji „Nindža ratnika”, Ivan i Ivan sa TV Prve.

2

 

prikaži više

UEPS GODIŠNJA DODELA NAGRADA 2012 G.

Marsh produkcija je zadnjih dana 2012. godine, započela saradnju sa UEPS-om, najstarijom strukovnom organizacijom u oblasti komunikacije. Ovogodišnja dodela nagrada održala se na Beogradskom sajmu. Više stotina radova ocenjivale su kolege iz struke, a brojni laureti prisustvovali su ovom događaju, kao i dobitnik nagrade za životno delo Srđan Bogosavljević.

1

prikaži više